يا امام رضا(ع) از الستی که دم ایجاد است دل من زائر مادرزاد است از قدمگاه تو معلومم شد این

يا امام رضا(ع) از الستی که دم ایجاد است دل من زائر مادرزاد است از قدمگاه تو معلومم شد این

يا امام رضا(ع) از الستی که دم ایجاد است دل من زائر مادرزاد است از قدمگاه تو معلومم شد این

يا امام رضا(ع) از الستی که دم ایجاد است دل من زائر مادرزاد است از قدمگاه تو معلومم شد این

يا امام رضا(ع) از الستی که دم ایجاد است دل من زائر مادرزاد است از قدمگاه تو معلومم شد این
يا امام رضا(ع) از الستی که دم ایجاد است دل من زائر مادرزاد است از قدمگاه تو معلومم شد این
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
يا امام رضا(ع) از الستی که دم ایجاد است دل من زائر مادرزاد است از قدمگاه تو معلومم شد این

    يا امام رضا(ع)

از الستی که دم ایجاد است

دل من زائر مادرزاد است

 

از قدمگاه تو معلومم شد

این زمین ارض رضا آباد است

 

گُل كنار حرمت خار بُوَد

بسكه آئينه ي تو نقاد است**(نقاد:آنچه خوب و بد را از هم جدا ميكند)

 

آهن از فیض تو گوش شنواست

شاهدم پنجره فولاد است

 

درد ناگفته به گوش تو رسد

لهجه ي بی ادبان فریاد است

 

بس که راهِ حرمت شیرین است

تیشه از ذوق شما فرهاد است

 

هفت نسل تو شقايق بودند

پشتِ تو زخم ترين اجداد است

(رضا جعفري)


تعداد بازديد : 237
چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت: 8:50
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف