يا حسين(ع) با همین سوز که دارم بنویسید حسين هرکه پرسید ز يارم بنویسید حسين ثبت احوالِ من

يا حسين(ع) با همین سوز که دارم بنویسید حسين هرکه پرسید ز يارم بنویسید حسين ثبت احوالِ من

يا حسين(ع) با همین سوز که دارم بنویسید حسين هرکه پرسید ز يارم بنویسید حسين ثبت احوالِ من

يا حسين(ع) با همین سوز که دارم بنویسید حسين هرکه پرسید ز يارم بنویسید حسين ثبت احوالِ من

يا حسين(ع) با همین سوز که دارم بنویسید حسين هرکه پرسید ز يارم بنویسید حسين ثبت احوالِ من
يا حسين(ع) با همین سوز که دارم بنویسید حسين هرکه پرسید ز يارم بنویسید حسين ثبت احوالِ من
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
يا حسين(ع) با همین سوز که دارم بنویسید حسين هرکه پرسید ز يارم بنویسید حسين ثبت احوالِ من

   يا حسين(ع)

با همین سوز که دارم بنویسید حسين

هرکه پرسید ز يارم بنویسید حسين  

 

ثبت احوالِ من از ناحیه يِ ارباب است

همه ی ایل و تبارم بنویسید حسين

 

خانه ی آخرتم هست قدمگاه حبیب

بر سر سنگ مزارم بنویسید حسين

 

هرکه پرسید چه دارم دگر از دار جهان

همه يِ دار و ندارم بنویسید حسين

 

هیچ شعری ننویسید به روی کفنم

با گِل ِ تربتِ یارم بنویسید حسين

 

من دلم را ز شکیبایی زینب دارم

همه يِ صبر و قرارم بنویسید حسين

 

تا نپرسند ز من هيچ سؤال آن دو ملك

به رويِ سينه ي زارم بنويسيد حسين

 

گلشن و باغ و بهشتم بخدا روضه ی اوست

همه يِ باغ و بهارم بنویسید حسين


تعداد بازديد : 497
شنبه 16 دی 1391 ساعت: 9:12
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف