گر چه خاموشم بود، در دل من محشری کز پرستویم بجا، مانده یک مشت پری بی قرارم – ناله دارم – ای خدا صبر

گر چه خاموشم بود، در دل من محشری کز پرستویم بجا، مانده یک مشت پری بی قرارم – ناله دارم – ای خدا صبر

گر چه خاموشم بود، در دل من محشری کز پرستویم بجا، مانده یک مشت پری بی قرارم – ناله دارم – ای خدا صبر

گر چه خاموشم بود، در دل من محشری کز پرستویم بجا، مانده یک مشت پری بی قرارم – ناله دارم – ای خدا صبر

گر چه خاموشم بود، در دل من محشری کز پرستویم بجا، مانده یک مشت پری بی قرارم – ناله دارم – ای خدا صبر
گر چه خاموشم بود، در دل من محشری کز پرستویم بجا، مانده یک مشت پری بی قرارم – ناله دارم – ای خدا صبر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
گر چه خاموشم بود، در دل من محشری کز پرستویم بجا، مانده یک مشت پری بی قرارم – ناله دارم – ای خدا صبر

گر چه خاموشم بود، در دل من محشری
کز پرستویم بجا، مانده یک مشت پری

بی قرارم – ناله دارم – ای خدا صبر بده
در عزای فاطمه، بی قراری می کنم

شب کنار قبر او، سوگواری می کنم
بش شکیبم، من غریبم – ای خدا صبرم بده

سوزم از داغش ولی، از نبی شرمنده ام
ای خداوندا چرا، بعد زهرا زنده ام

جان و جانان، سیرم از جان – ای خدا صبرم بده
دیشب از هجر رخش – تا سحر زینب نخفت

با دو چشم خونفشان، این سخن پیوسته گفت
خون بگرید دیده ام، در عزا و ماتمش

بر غم طولانی و، عمر مثل گل کمش
یاس حیدر – گشته پرپر – ای خدا صبرم بده

داغ زهرایم فکند، بار غم بر دوش من
بعد او غمخانه شد، خانه خاموش من

قد کمانم – نوحه خوانم – ای خدا صبرم بده

علی شریف


تعداد بازديد : 135
جمعه 18 اسفند 1391 ساعت: 6:33
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف