امام صادق(ع)-شهادت ندارد قبر تو صحن و مناره جگرها در فراقت پاره پاره بگو با من حدیثی از غمت را

امام صادق(ع)-شهادت ندارد قبر تو صحن و مناره جگرها در فراقت پاره پاره بگو با من حدیثی از غمت را

امام صادق(ع)-شهادت ندارد قبر تو صحن و مناره جگرها در فراقت پاره پاره بگو با من حدیثی از غمت را

امام صادق(ع)-شهادت ندارد قبر تو صحن و مناره جگرها در فراقت پاره پاره بگو با من حدیثی از غمت را

امام صادق(ع)-شهادت ندارد قبر تو صحن و مناره جگرها در فراقت پاره پاره بگو با من حدیثی از غمت را
امام صادق(ع)-شهادت ندارد قبر تو صحن و مناره جگرها در فراقت پاره پاره بگو با من حدیثی از غمت را
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امام صادق(ع)-شهادت ندارد قبر تو صحن و مناره جگرها در فراقت پاره پاره بگو با من حدیثی از غمت را

امام صادق(ع)-شهادت

 

ندارد قبر تو صحن و مناره

جگرها در فراقت پاره پاره

بگو با من حدیثی از غمت را

عطایم کن دلی مثل زراره

***

چه سوزِ غربتی دارد صدایت

چه کرده زهرِ غم با چشم هایت

بیا امشب برای آخرین بار

روایت کن روایت کن روایت

***

اگرچه بغض ها جان بر لبش کرد

نفس ها را فدای مذهبش کرد

به شامِ جاهلیت، نور آورد

همان کاری که عمه زینبش کرد

 


تعداد بازديد : 97
جمعه 08 شهریور 1392 ساعت: 10:02
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف