دِین حضرت موسی بن جعفر خانه های آن کسانی می خورد در بیشتر که به سائل میدهند از هرچه بهتر بیشتر عرض حاجت میکنم آنجا که صاحبخانه اش پاسخ یک می د

دِین حضرت موسی بن جعفر خانه های آن کسانی می خورد در بیشتر که به سائل میدهند از هرچه بهتر بیشتر عرض حاجت میکنم آنجا که صاحبخانه اش پاسخ یک می د

دِین حضرت موسی بن جعفر خانه های آن کسانی می خورد در بیشتر که به سائل میدهند از هرچه بهتر بیشتر عرض حاجت میکنم آنجا که صاحبخانه اش پاسخ یک می د

دِین حضرت موسی بن جعفر خانه های آن کسانی می خورد در بیشتر که به سائل میدهند از هرچه بهتر بیشتر عرض حاجت میکنم آنجا که صاحبخانه اش پاسخ یک می د

دِین حضرت موسی بن جعفر خانه های آن کسانی می خورد در بیشتر که به سائل میدهند از هرچه بهتر بیشتر عرض حاجت میکنم آنجا که صاحبخانه اش پاسخ یک می د
دِین حضرت موسی بن جعفر خانه های آن کسانی می خورد در بیشتر که به سائل میدهند از هرچه بهتر بیشتر عرض حاجت میکنم آنجا که صاحبخانه اش پاسخ یک می د
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دِین حضرت موسی بن جعفر خانه های آن کسانی می خورد در بیشتر که به سائل میدهند از هرچه بهتر بیشتر عرض حاجت میکنم آنجا که صاحبخانه اش پاسخ یک می د

دِین حضرت موسی بن جعفر

خانه های آن کسانی می خورد در بیشتر
که به سائل میدهند از هرچه بهتر بیشتر

عرض حاجت میکنم آنجا که صاحبخانه اش
پاسخ یک می دهد با ده برابر بیشتر

گاه گاهی که به درگاه کریمی میروم
راه میپویم نه با پا، بلکه با سر بیشتر

زیر دِین چهارده معصومم امّا گردنم
زیر دِین حضرت موسی بن جعفر بیشتر

گردنم در زیر دینِ آن امامی هست که
داده در ایران ما طوبای او بر، بیشتر

آن امامی که فداکِ گفتنش رو به قم است
با سلامش میکند قم را منوّّر ، بیشتر

قم، همان شهری که هم یک ماه دارد بر زمین
همچنین از آسمان دارد چِل اختر بیشتر

قصد این بارِ قصیده از برادر گفتن است
ورنه میگفتم از این معصومه خواهر بیشتر

من برایش مصرعی می گویم و رد میشوم
لطف بابا ها ست معمولاً به دختر بیشتر

عازم مشهد شدم تا با تو درد دل کنم
بودنم را می کنم اینگونه باور بیشتر

گنبدت ضرب المثل های مرا تغییر داد
هرکه بامش بیش برفش ، نه! کبوتر بیشتر

چار فصل مشهد از عطر گلاب آکنده است
اینچنین یعنی سه فصل از شهر قمصر بیشتر

پیش تو شاه و گدا یکسان تر اند از هر کجا
این حرم دیگر ندارد حرفِ کمتر ، بیشتر

از غلامان شما هم میشود دنیا گرفت
من نیازت دارم آقا روز محشر بیشتر

ای که راه انداختی امروز و فردای مرا
چشم در راه تو هستم روز آخر بیشتر

بر تمام اهل بیت خویش حساسّی ولی
جان زهرا چون شنیدم که به مادر بیشتر

دوستت دارم نمی دانم که باور میکنی
راست می گویم به والله از ابوذر بیشتر

...بیشتر هایی که گفتم از تو خیلی کمترند...

حسین رستمی


تعداد بازديد : 147
پنجشنبه 21 شهریور 1392 ساعت: 3:29
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف