نشستم گوشه‌ای مثل غریبی سراپا درد هستم کو طبیبی سراپای نگاهم التماس است به عشق یک نگاهت یاحبیبی برای آنکه بینم روی ماهت به لبهایم ببین اَ

نشستم گوشه‌ای مثل غریبی سراپا درد هستم کو طبیبی سراپای نگاهم التماس است به عشق یک نگاهت یاحبیبی برای آنکه بینم روی ماهت به لبهایم ببین اَ

نشستم گوشه‌ای مثل غریبی سراپا درد هستم کو طبیبی سراپای نگاهم التماس است به عشق یک نگاهت یاحبیبی برای آنکه بینم روی ماهت به لبهایم ببین اَ

نشستم گوشه‌ای مثل غریبی سراپا درد هستم کو طبیبی سراپای نگاهم التماس است به عشق یک نگاهت یاحبیبی برای آنکه بینم روی ماهت به لبهایم ببین اَ

نشستم گوشه‌ای مثل غریبی سراپا درد هستم کو طبیبی سراپای نگاهم التماس است به عشق یک نگاهت یاحبیبی برای آنکه بینم روی ماهت به لبهایم ببین اَ
نشستم گوشه‌ای مثل غریبی سراپا درد هستم کو طبیبی سراپای نگاهم التماس است به عشق یک نگاهت یاحبیبی برای آنکه بینم روی ماهت به لبهایم ببین اَ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
نشستم گوشه‌ای مثل غریبی سراپا درد هستم کو طبیبی سراپای نگاهم التماس است به عشق یک نگاهت یاحبیبی برای آنکه بینم روی ماهت به لبهایم ببین اَ

نشستم گوشه‌ای مثل غریبی

سراپا درد هستم کو طبیبی

سراپای نگاهم التماس است

به عشق یک نگاهت یاحبیبی

برای آنکه بینم روی ماهت

به لبهایم ببین اَمَ‌یجیبی

بیا تا روضه‌ی جدّت بخوانم

شبیه روضه‌ی ابن‌شبیبی

شب جمعه مرا هم همسفر کن

کنار مرقد شیب‌الخضیبی

مرا هم میهمان کن تا ببینم

شبی شش‌گوشه‌ی خدالتریبی

الهی یک شب جمعه بیاید

نسیم جانفزای عطر سیبی

 

رضا باقریان


تعداد بازديد : 68
شنبه 04 آبان 1392 ساعت: 23:49
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف