دستم به دامان ضریحت عاشقت هستم دستی به موهایم کشید انگار رویا بود در مرمر دستان پاکش زود خوابم برد شیرین تر از خواب تمام کودکی ها بود تنها ه

دستم به دامان ضریحت عاشقت هستم دستی به موهایم کشید انگار رویا بود در مرمر دستان پاکش زود خوابم برد شیرین تر از خواب تمام کودکی ها بود تنها ه

دستم به دامان ضریحت عاشقت هستم دستی به موهایم کشید انگار رویا بود در مرمر دستان پاکش زود خوابم برد شیرین تر از خواب تمام کودکی ها بود تنها ه

دستم به دامان ضریحت عاشقت هستم دستی به موهایم کشید انگار رویا بود در مرمر دستان پاکش زود خوابم برد شیرین تر از خواب تمام کودکی ها بود تنها ه

دستم به دامان ضریحت عاشقت هستم دستی به موهایم کشید انگار رویا بود در مرمر دستان پاکش زود خوابم برد شیرین تر از خواب تمام کودکی ها بود تنها ه
دستم به دامان ضریحت عاشقت هستم دستی به موهایم کشید انگار رویا بود در مرمر دستان پاکش زود خوابم برد شیرین تر از خواب تمام کودکی ها بود تنها ه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دستم به دامان ضریحت عاشقت هستم دستی به موهایم کشید انگار رویا بود در مرمر دستان پاکش زود خوابم برد شیرین تر از خواب تمام کودکی ها بود تنها ه

دستم به دامان ضریحت عاشقت هستم

دستی به موهایم کشید انگار رویا بود

در مرمر دستان پاکش زود خوابم برد

شیرین تر از خواب تمام کودکی ها بود

تنها همین را خواستم مشهد زیارت

دستم دخیل پنجره فولاد آقا بود

 

شاعر : ایمان دهقانیا

 

 


تعداد بازديد : 87
پنجشنبه 03 بهمن 1392 ساعت: 7:36
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف