همواره در برابر لیلی جنون کم است شیرین اگر تویی به خدا بیستون کم است تنها دلیل کثرت شاعر تویی، ولی هر قدر شعر گفته شده تا کنون، کم است من آمد

همواره در برابر لیلی جنون کم است شیرین اگر تویی به خدا بیستون کم است تنها دلیل کثرت شاعر تویی، ولی هر قدر شعر گفته شده تا کنون، کم است من آمد

همواره در برابر لیلی جنون کم است شیرین اگر تویی به خدا بیستون کم است تنها دلیل کثرت شاعر تویی، ولی هر قدر شعر گفته شده تا کنون، کم است من آمد

همواره در برابر لیلی جنون کم است شیرین اگر تویی به خدا بیستون کم است تنها دلیل کثرت شاعر تویی، ولی هر قدر شعر گفته شده تا کنون، کم است من آمد

همواره در برابر لیلی جنون کم است شیرین اگر تویی به خدا بیستون کم است تنها دلیل کثرت شاعر تویی، ولی هر قدر شعر گفته شده تا کنون، کم است من آمد
همواره در برابر لیلی جنون کم است شیرین اگر تویی به خدا بیستون کم است تنها دلیل کثرت شاعر تویی، ولی هر قدر شعر گفته شده تا کنون، کم است من آمد
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
همواره در برابر لیلی جنون کم است شیرین اگر تویی به خدا بیستون کم است تنها دلیل کثرت شاعر تویی، ولی هر قدر شعر گفته شده تا کنون، کم است من آمد

همواره در برابر لیلی جنون کم است

شیرین اگر تویی به خدا بیستون کم است

تنها دلیل کثرت شاعر تویی، ولی

هر قدر شعر گفته شده تا کنون، کم است

من آمدم که یک شبه شاعر شوم تو را

اما برای وصف تو، عمر قرون کم است

من آه می کشم که چه می خواهی از دلم

باور مکن کشیدن آه از درون کم است

کاری کن ای عزیز، زلیخا شود دلم

یوسف اگر تویی، جگر غرق خون کم است


تعداد بازديد : 157
شنبه 05 بهمن 1392 ساعت: 9:27
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط سید علی در تاریخ 1392/11/06 و 2:34 دقیقه ارسال شده است

سید علی

(ای عشق سر بلند که بر نیزه میروی*از حلقه ی کمند تو لا یمکن الفرار)
رسوا شدم ز می خوری کنج میکده*از برق چشم مست تو لا یمکن الفرار
آرامش دلم زنگاه ملیح توست*بی جلوه ی نگاه تو لا یمکن القرار
گر چه دلم شیشه و دست تو سنگها است*از ناز شصت دست تو لا یمکن الفرار
سوی بهشت گر بروم یا که سوی نار* از رشته ولای تو لا یمکن الفرار


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف