من از دیار حبیبم حبیب کرب وبلا مریدشاه غریبم غریب کرب وبلا خدا دوچشم مرا وقف ماتمش کرده دخیل گوشه ای از تار پرچمش کرده خدا طناب دلم را گره ب

من از دیار حبیبم حبیب کرب وبلا مریدشاه غریبم غریب کرب وبلا خدا دوچشم مرا وقف ماتمش کرده دخیل گوشه ای از تار پرچمش کرده خدا طناب دلم را گره ب

من از دیار حبیبم حبیب کرب وبلا مریدشاه غریبم غریب کرب وبلا خدا دوچشم مرا وقف ماتمش کرده دخیل گوشه ای از تار پرچمش کرده خدا طناب دلم را گره ب

من از دیار حبیبم حبیب کرب وبلا مریدشاه غریبم غریب کرب وبلا خدا دوچشم مرا وقف ماتمش کرده دخیل گوشه ای از تار پرچمش کرده خدا طناب دلم را گره ب

من از دیار حبیبم حبیب کرب وبلا مریدشاه غریبم غریب کرب وبلا خدا دوچشم مرا وقف ماتمش کرده دخیل گوشه ای از تار پرچمش کرده خدا طناب دلم را گره ب
من از دیار حبیبم حبیب کرب وبلا مریدشاه غریبم غریب کرب وبلا خدا دوچشم مرا وقف ماتمش کرده دخیل گوشه ای از تار پرچمش کرده خدا طناب دلم را گره ب
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من از دیار حبیبم حبیب کرب وبلا مریدشاه غریبم غریب کرب وبلا خدا دوچشم مرا وقف ماتمش کرده دخیل گوشه ای از تار پرچمش کرده خدا طناب دلم را گره ب

من از دیار حبیبم حبیب کرب وبلا

مریدشاه غریبم غریب کرب وبلا

خدا دوچشم مرا وقف ماتمش کرده

دخیل گوشه ای از تار پرچمش کرده

 خدا طناب دلم را گره به مویش زد

دلم یکی دو سه جرعه از آن سبویش زد

از آن به بعد دگر کربلا شده حرفم

که پر شده ز مصیبات کربلا ظرفم

تمام حاجتم این است کربلا بروم

به پای بوسی ارباب سر جدا بروم

گدای دست کریمانه ی حسینم من

خمارگوشه ی میخانه ی حسینم من

خدا کند بشود تاکه زائرت بشوم

شوم مقیم حرم تا مجاورت بشوم

توجای خود،همه ی نوکران تو آقا

اسیرتو شده ام من به جان تو آقا

درون سینه ی خود شوق کربلا دارم

به یمن یک نظر توست گر بها دارم

هزار مرتبه شکر خدا که هئیتی ام

بدون ارزشم اما باتو قیمتی ام

مسیح زنده شده از دم مسیحایت

نشسته زل زده یوسف به چشم زیبای

عجب که در صف لب تشنه های عاشور

نشسته خضربنوشد زجام سقایت

به گفتگوی توموسی به وادی سیناست

خلیل هم یکی ازشیعیان بابایت

تو مهربان بلندای آسمان هستی

خوشا به حال هر آنکس که کردپیدایت

همیشه وهمه جا سنگ تو به سینه زد

به سینه ام ز غم بانوی مدینه زدم

دعای مادر تو بود روضه خوان شده ام

به پای مرثیه خوانی او روان شده ام

 

شاعر : محمد حسن بیاتلو

 


تعداد بازديد : 456
پنجشنبه 06 آذر 1393 ساعت: 13:12
نویسنده:
نظرات(4)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف