من دلی دریاکرم دارم مرا نشناختید روحی ازحق،محترم دارم ،مرا نشناختید درروان نقره گون صبح چون مهر م

من دلی دریاکرم دارم مرا نشناختید روحی ازحق،محترم دارم ،مرا نشناختید درروان نقره گون صبح چون مهر م

من دلی دریاکرم دارم مرا نشناختید روحی ازحق،محترم دارم ،مرا نشناختید درروان نقره گون صبح چون مهر م

من دلی دریاکرم دارم مرا نشناختید روحی ازحق،محترم دارم ،مرا نشناختید درروان نقره گون صبح چون مهر م

من دلی دریاکرم دارم مرا نشناختید روحی ازحق،محترم دارم ،مرا نشناختید درروان نقره گون صبح چون مهر م
من دلی دریاکرم دارم مرا نشناختید روحی ازحق،محترم دارم ،مرا نشناختید درروان نقره گون صبح چون مهر م
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من دلی دریاکرم دارم مرا نشناختید روحی ازحق،محترم دارم ،مرا نشناختید درروان نقره گون صبح چون مهر م

من دلی دریا کرم دارم مرا نشناختید

روحی ازحق،محترم دارم ،مرا نشناختید

در روان نقره گون صبح چون مهر منیر

زر فشانی دم به دم دارم ،مرا نشناختید

از محمد (ص) نسب برده ،خدیجه فطرتم

حشمت از آن محتشم دارم مرا نشناختید

بر سرم هر دخترم درخانه ی قطب ولا

چادر نون والقلم دارم مرا نشناختید

مادرم زهرا سلیمانش کسی همچون علی

همسری غیرت حشم دارد مرا نشناختید

شب زدایی میکنم از خاطر آیینه‌ها

دیده ای خورشید دم دارم مرا نشناختید

پاسدار حرمت گلهای کوثرپرورم

من دلی چون کربلا دارم مرا نشناختید

در طواف قبله ی دلها، حسین گل جبین

حالت مرغ حرم دارم مرا نشناختید

آن برادر کو،ندیده درهمه ملک وجود

ساقی صاحب عَلم دارم مرا نشناختید

بانوی شعر دلم اما زبانی در دهن

همچنان تیغ دودم دارم مرا نشناختید

سینه ی من قتلگاه آفتاب بی سر است

خاطری از غم دلم دارم مرا نشناختید

خطبه خوان خون مظلومان عدل اندیشه ام

گیرو داری با ستم دارم مرا نشناختید

من احد را نخل پیرم در بیابانهای شام

قامتی از غصه خم دارم مرا نشناختید

ای شما خوانده مصیبتهای من بر روزگار

من سریر دشت خون دارم مرا نشناختید


تعداد بازديد : 71
دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت: 20:27
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط خیابانی در تاریخ 1394/03/26 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

خیابانی

بسم الله الرحمن الرحيم
با عنايت خاص حضرت صاحب الزمان و مدد بي بي جان حضرت زهرا سلام الله عليها گروهي در تلگرام تشکليل شده با نام شاعران مخلص و فدايي ولايت
از تمامي شاعران اهل البيت دعوت مي شود در اين گروه شرکت کنند و با حضور مؤثرشان موجبات رضايت حضرت حق را فراهم آورند.
اين گروه يک کارگاه آموزشي شعر است و دوستان در انجا در مورد اشعاري که دوستان مي گذارند نقد و بررسي انجام مي دهند ..
دوستان شاعر جهت عضويت در اين گروه از طريق نرم افزار تلگرام با فرستادن نام و نام خانوادگي در صورت تمايل و شماره اي که تلگرامشان روي آن نصب است
به اين شماره در اين گروه عضو شوند
خياباني
09394129546
و اين نکته قابل توجه است که نرم افزار تلگرام در فرمت اندرويد و نسخه ويندوز در فضاي مجازي هست که دوستان مي توانند آن را دانلود و نصب کنند
خادم الجواد مدير گروه شاعران مخلص و فدايي ولايت



کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف