تقدیم به مدافعان حرم(حتما بخونید) من که آرامم و در وقت خودش زلزله امالعجل یا ولی الله بود زمزمه امو

تقدیم به مدافعان حرم(حتما بخونید) من که آرامم و در وقت خودش زلزله امالعجل یا ولی الله بود زمزمه امو

تقدیم به مدافعان حرم(حتما بخونید) من که آرامم و در وقت خودش زلزله امالعجل یا ولی الله بود زمزمه امو

تقدیم به مدافعان حرم(حتما بخونید) من که آرامم و در وقت خودش زلزله امالعجل یا ولی الله بود زمزمه امو

تقدیم به مدافعان حرم(حتما بخونید) من که آرامم و در وقت خودش زلزله امالعجل یا ولی الله بود زمزمه امو
تقدیم به مدافعان حرم(حتما بخونید) من که آرامم و در وقت خودش زلزله امالعجل یا ولی الله بود زمزمه امو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
تقدیم به مدافعان حرم(حتما بخونید) من که آرامم و در وقت خودش زلزله امالعجل یا ولی الله بود زمزمه امو

تقدیم به مدافعان حرم


 من که آرامم و در وقت خودش زلزله ام
العجل یا ولی الله بود زمزمه ام
وای اگر یک سلفی پا به حرم بگذارد
 شده آماده برایش سر تیز قمه ام

بخدا گر قدمی بهر سرش بردارم
داغ او را به دل مادر او بگذارم

گر بپرسی ز حرامی پدرت اهل کجاست؟؟
پدری داشت اگر جایزه ات کوه طلاست
آن که شد دشمن مولا علی و همسر او
مادرش در همه جا در همه جا در همه جاست

بخدا گر قدمی بهر سرش بردارم
تیغ را روی رگ حنجره اش بگذارم

زینبی هستم و با گنبد او هموطنم
به فدای حرمش این قطعات بدنم
بخداوند قسم من هم اویس قرنم
هر که آید به مصافش سر او می شکنم

بخدا گر قدمی بهر سرش بردارم
سنگ داغی روی چشمان ترش بگذارم

دشمن حضرت مولا به کجا می آیی
بهر تخریب سوی کرب و بلا می آیی
وای اگر سر زند از تو غلط بی جایی
بزنم گردنت از ناحیه ی بالایی

بخدا گر قدمی بهر سرت بردارم
سر قناسه به روی بدنت بگذارم


 


جعفر ابوالفتحی

 

وای اگر سید علی حکم جهادم دهد
 


تعداد بازديد : 103
دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت: 1:47
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف