ای قرار دل بیقرارم رضا تا تویی دلبرم غم ندارم رضا (تو مسیحای من بیماری،من ندارم غیر تو غمخواری) به

ای قرار دل بیقرارم رضا تا تویی دلبرم غم ندارم رضا (تو مسیحای من بیماری،من ندارم غیر تو غمخواری) به

ای قرار دل بیقرارم رضا تا تویی دلبرم غم ندارم رضا (تو مسیحای من بیماری،من ندارم غیر تو غمخواری) به

ای قرار دل بیقرارم رضا تا تویی دلبرم غم ندارم رضا (تو مسیحای من بیماری،من ندارم غیر تو غمخواری) به

ای قرار دل بیقرارم رضا تا تویی دلبرم غم ندارم رضا (تو مسیحای من بیماری،من ندارم غیر تو غمخواری) به
ای قرار دل بیقرارم رضا تا تویی دلبرم غم ندارم رضا (تو مسیحای من بیماری،من ندارم غیر تو غمخواری) به
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ای قرار دل بیقرارم رضا تا تویی دلبرم غم ندارم رضا (تو مسیحای من بیماری،من ندارم غیر تو غمخواری) به

ای قرار دل بیقرارم رضا

تا تویی دلبرم غم ندارم رضا

(تو مسیحای من بیماری،من ندارم غیر تو غمخواری)

به مشام دلم می رسد بوی تو

چه شود که شوم زاءر کوی تو

(عشق روی تو در سرشت من، حرم تو باغ بهشت من)

ای گل فاطمه من تورا سائلم

بر سر زلف تو خانه کرده دلم

(لحظه ی آخر جان جوادت، من مسکین را مبر از یادت)

 

 


تعداد بازديد : 289
یکشنبه 01 شهریور 1394 ساعت: 11:15
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط مجید آقاجانی در تاریخ 1394/06/01 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

مجید آقاجانی

با سلام این شعر برای میلاد امام رضا ارسال شده است


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف