چشم های نوکرت ،خیره به سوی پرچم است آبروی این گدا از آبروی پرچم است من پناهنده شدم .اینجا به امید آمد

چشم های نوکرت ،خیره به سوی پرچم است آبروی این گدا از آبروی پرچم است من پناهنده شدم .اینجا به امید آمد

چشم های نوکرت ،خیره به سوی پرچم است آبروی این گدا از آبروی پرچم است من پناهنده شدم .اینجا به امید آمد

چشم های نوکرت ،خیره به سوی پرچم است آبروی این گدا از آبروی پرچم است من پناهنده شدم .اینجا به امید آمد

چشم های نوکرت ،خیره به سوی پرچم است آبروی این گدا از آبروی پرچم است من پناهنده شدم .اینجا به امید آمد
چشم های نوکرت ،خیره به سوی پرچم است آبروی این گدا از آبروی پرچم است من پناهنده شدم .اینجا به امید آمد
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
چشم های نوکرت ،خیره به سوی پرچم است آبروی این گدا از آبروی پرچم است من پناهنده شدم .اینجا به امید آمد

چشم های نوکرت ،خیره به سوی پرچم است
آبروی این گدا از آبروی پرچم است
من پناهنده شدم .اینجا به امید آمدم
هر کسی محرم شده در جست و جوی پرچم است
مست گشتم، با سلام اول هر روضه ات
این همه بیخود شدن هم از سبوی پرچم است
گریه ها کردم برای روضه گودال تو
روز محشر این نم اشکم به روی پرچم است
بر مشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا
عطر و بوی کربلا هم عطر و بوی پرچم است
یک شب جمعه مرا هم کربلایی میکنی؟
میرسد یک شب که نوکر روبروی پرچم است
نوکری که حسرت کرب و بلا دارد به دل
در تمام عمر خود در آرزوی پرچم است


جواد قدوسی

 

 

کانال تلگرام سایت حرم شاه :

https://telegram.me/harameshah2

 


تعداد بازديد : 93
چهارشنبه 02 دی 1394 ساعت: 11:09
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف