فرماندهی از تو، همیشه کار از من سرمایه از تو، گرمیِ بازار از من خوبی همیشه از کریمان است آقا بخشیدن

فرماندهی از تو، همیشه کار از من سرمایه از تو، گرمیِ بازار از من خوبی همیشه از کریمان است آقا بخشیدن

فرماندهی از تو، همیشه کار از من سرمایه از تو، گرمیِ بازار از من خوبی همیشه از کریمان است آقا بخشیدن

فرماندهی از تو، همیشه کار از من سرمایه از تو، گرمیِ بازار از من خوبی همیشه از کریمان است آقا بخشیدن

فرماندهی از تو، همیشه کار از من سرمایه از تو، گرمیِ بازار از من خوبی همیشه از کریمان است آقا بخشیدن
فرماندهی از تو، همیشه کار از من سرمایه از تو، گرمیِ بازار از من خوبی همیشه از کریمان است آقا بخشیدن
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
فرماندهی از تو، همیشه کار از من سرمایه از تو، گرمیِ بازار از من خوبی همیشه از کریمان است آقا بخشیدن

فرماندهی از تو، همیشه کار از من
سرمایه از تو، گرمیِ بازار از من

خوبی همیشه از کریمان است آقا
بخشیدن از تو، توبه و اِقرار از من

در به دری سرمنشأ عاشق شدن بود
باید بسازی میثم تمار از من

نذر تو بودم از ازل ای کشته ی اشک
تو امر کن رفتن به روی دار از من

چون حُر به درگاهت پناه آوردم آقا
حالا بیا و درگذر این بار از من

شش گوشه ات خواب مرا پُر کرده هرشب
تعبیرش از تو، حال و روزِ زار از من

کرببلایت را که دیدم مادرم گفت
دارالشفایت ساخت یک بیمار از من

داغ حرم این روزها بیچاره ام کرد
برخواسته آه و فغان بسیار از من

در روضه هایت خِیر دیدم، بعد از این هم
هم روضه، هم یک چشمِ گوهربار از من

                          *****
از ناقه که افتاد، با لکنت زبان گفت
ای زجر لاکردار، دست بردار از من

رضاباقریان 

 

کانال تلگرام سایت حرم شاه :

https://telegram.me/harameshah2

 


تعداد بازديد : 131
چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت: 13:47
نویسنده:
نظرات(2)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط مزه ی اشک اشعار اهل بیت علیهم السلام در تاریخ 1394/10/23 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

مزه ی اشک   اشعار اهل بیت علیهم السلام

سلام.
نسخه جدید برنامه اندروید مزه ی اشک - اشعار اهل بیت علیهم السلام منتشر شد.
از شما دعوت میکنم از این برنامه دیدن کنید.
http://mazehashk.blogfa.com/page/android


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف