مناجات با خدا

مناجات با خدا

مناجات با خدا

مناجات با خدا

مناجات با خدا
مناجات با خدا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مناجات با خدا

مناجات با خدا

 

چه می شود نظری بر گدا کنی یا رب

که ذکر تو به لبم آشنا کنی یا رب

 گره فتاده به کارم بگو چه چاره کنم

 تویی که صد گره بسته وا کنی یا رب

 به گرد دام هوی و هوس نمی گردم

 اگر ز دام هوایم رها کنی یا رب

 ز پا فتاده و درمانده و تهی دستم

 بگیر دست مرا تا به پا کنی یا رب

 بنا به دعوت تو آمدم به مهمانی

 بدان امید که چیزی عطا کنی یا رب

 به پیش عفو تو کوه گناه من کاهی است

 تویی که کاه مرا کهربا کنی یا رب

 به خط بندگیت بارها خطا کردم

 تویی که خط مرا بی خطا کنی یا رب

 اگر چه شیعه نیم من ولی دلم خواهد

 مرا ز خیل محبان صدا کنی یا رب

 مرا به کسوت ژولیدگی نگاهی کن

 که با نگاه مرا کیمیا کنی یا رب


تعداد بازديد : 145
یکشنبه 07 اسفند 1390 ساعت: 17:56
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف