حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها *** بیتوته کرده درد به هر عضو جسم من گشته است معدنی ز جراحات ای

حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها *** بیتوته کرده درد به هر عضو جسم من گشته است معدنی ز جراحات ای

حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها *** بیتوته کرده درد به هر عضو جسم من گشته است معدنی ز جراحات ای

حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها *** بیتوته کرده درد به هر عضو جسم من گشته است معدنی ز جراحات ای

حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها *** بیتوته کرده درد به هر عضو جسم من گشته است معدنی ز جراحات ای
حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها *** بیتوته کرده درد به هر عضو جسم من گشته است معدنی ز جراحات ای
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها *** بیتوته کرده درد به هر عضو جسم من گشته است معدنی ز جراحات ای

حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها

***

بیتوته کرده درد به هر عضو جسم من

گشته است معدنی ز جراحات این بدن

دیگر کسی به خانه من سر نمی زند

ای مرگ لا اقل تو به من یک سری بزن !

از من نمانده است به جز استخوان و پوست

گم گشته است پیکر من بین پیرهن

تعظیم من به پیش علی (ع) شد همیشگی

دیگر مرا نیاز نباشد به خم شدن

آتش به جان خسته و پر درد می زند

این گریه های مخفی و بی هق هق حسن (ع)

لرزه نشانده بر بدنم وقت احتضار

آینده پر از غم این طفل بی کفن


تعداد بازديد : 195
پنجشنبه 25 اسفند 1390 ساعت: 10:00
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف