وداع زائر مدینه خداحافظ ،خداحافظ مدینه چه غم هایی که من دارم به سین

وداع زائر مدینه خداحافظ ،خداحافظ مدینه چه غم هایی که من دارم به سین

وداع زائر مدینه خداحافظ ،خداحافظ مدینه چه غم هایی که من دارم به سین

وداع زائر مدینه خداحافظ ،خداحافظ مدینه چه غم هایی که من دارم به سین

وداع زائر مدینه خداحافظ ،خداحافظ مدینه چه غم هایی که من دارم به سین
وداع زائر مدینه خداحافظ ،خداحافظ مدینه چه غم هایی که من دارم به سین
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
وداع زائر مدینه خداحافظ ،خداحافظ مدینه چه غم هایی که من دارم به سین

خداحافظ ،خداحافظ مدینه                                چه غم هایی که من دارم به سینه

خداحافظ ، توئی شهر پیمبر                                             خدا حافظ مزار پاک مادر

خداحافظ،ای مسجد قبلتین                                    خدا حافظ ای جای پای حسین

خداحافظ ،ای بهترین سرزمین                                       خداحافظ ای قبر ام البنین

خداحافظ ،ای ناله ی بی جواب                                     خداحافظ ای چار قبر خراب

میرم از شهر مدینه الوداع                                      داغ دل مونده به سینه الوداع

ای مدینه شهر سیمای رسول                                       ای مدینه تربت پاک بتول

  قربون دسته گل های پرپرت

با دلی شکسته میرم از برت


تعداد بازديد : 4245
پنجشنبه 25 اسفند 1390 ساعت: 11:19
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف