»» یار مهربان شکست کاسه ی صبرم قرار جانم کو نمانده جان به تنم روح من روانم کو دلم هوای تماشای رو

»» یار مهربان شکست کاسه ی صبرم قرار جانم کو نمانده جان به تنم روح من روانم کو دلم هوای تماشای رو

»» یار مهربان شکست کاسه ی صبرم قرار جانم کو نمانده جان به تنم روح من روانم کو دلم هوای تماشای رو

»» یار مهربان شکست کاسه ی صبرم قرار جانم کو نمانده جان به تنم روح من روانم کو دلم هوای تماشای رو

»» یار مهربان شکست کاسه ی صبرم قرار جانم کو نمانده جان به تنم روح من روانم کو دلم هوای تماشای رو
»» یار مهربان شکست کاسه ی صبرم قرار جانم کو نمانده جان به تنم روح من روانم کو دلم هوای تماشای رو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
»» یار مهربان شکست کاسه ی صبرم قرار جانم کو نمانده جان به تنم روح من روانم کو دلم هوای تماشای رو
»» یار مهربان


شکست کاسه ی صبرم قرار جانم کو
نمانده جان به تنم روح من روانم کو


دلم هوای تماشای روی او دارد
به من بگوی که آن یار مهربانم کو


بهارمن بگذشت و رسید فصل خزانم
کسی که بار دگر سازد او جوانم کو


جهان پراست ز ظلم ز جور بی حد و حصر
یگانه منجی انسان و این جهانم کو


شنیده ام همه وصف جمالش از دگران


گلی که هست زینت هر باغ و بوستانم کو


به جستجوی رخش پایم از توان افتاد
توان دهنده ی این پای ناتوانم کو


همیشه نام قشنگش مراست ورد زبان
دعای روز و شب و ورد این زبانم کو


تعداد بازديد : 183
پنجشنبه 17 فروردین 1391 ساعت: 15:46
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف