محمود قاسمی امام خمینی(ره)-سالگرد ارتحال نام تو پر شده است کران تا کرانه ها هر جا که رو کنم ز تو

محمود قاسمی امام خمینی(ره)-سالگرد ارتحال نام تو پر شده است کران تا کرانه ها هر جا که رو کنم ز تو

محمود قاسمی امام خمینی(ره)-سالگرد ارتحال نام تو پر شده است کران تا کرانه ها هر جا که رو کنم ز تو

محمود قاسمی امام خمینی(ره)-سالگرد ارتحال نام تو پر شده است کران تا کرانه ها هر جا که رو کنم ز تو

محمود قاسمی امام خمینی(ره)-سالگرد ارتحال نام تو پر شده است کران تا کرانه ها هر جا که رو کنم ز تو
محمود قاسمی امام خمینی(ره)-سالگرد ارتحال نام تو پر شده است کران تا کرانه ها هر جا که رو کنم ز تو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
محمود قاسمی امام خمینی(ره)-سالگرد ارتحال نام تو پر شده است کران تا کرانه ها هر جا که رو کنم ز تو

امام خمینی(ره)-سالگرد ارتحال


 

نام تو پر شده است کران تا کرانه ها

 

هر جا که رو کنم ز تو بینم نشانه ها

 

دستم نمی رسد به تماشای تو دگر

 

ای روح پر کشیده ی در بی کرانه ها

 

از سوگ یار رفته نشد طاقتی، که لب

 

بر هم نهم زگفتن این شاعرانه ها

 

از جای خالی تو جماران چه پیر شد

 

گیرد ز هر شکسته دل، از تو نشانه ها

 

حلقه زدیم مثل یتیمان به دور هم

 

اشک است ترجمان تمام بهانه ها

 

ای خفته در جوار شهیدان لاله گون!

 

روح خدا! امام همه عاشقانه ها!

 

بر پشت خصم خیرۀ این انقلاب هست

 

از تو هنوز جای دو صد تازیانه ها

 

بعد از تو ای بهار! نسیمی امید بخش

 

وا می کند به باغ تمام جوانه ها

 

پا را به روی تارک خورشید می نهیم

 

ماییم از تبار همه جاودانه ها

 

تا خط و مشی و راه تو باشد مرام ما

 

(ثبت است بر جریده عالم دوام ما)


تعداد بازديد : 143
دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت: 10:41
نویسنده:
نظرات(2)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط mFd207Rm در تاریخ 1392/04/07 و 5:45 دقیقه ارسال شده است

mFd207Rm

I can already tell that's gonna be super heplluf.


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف