بابا بیا کبوتر بی بال و پر شدم بی آب و دانه مانده ام و مختصر شدم تغییر طرح صورت من بی دلیل نیست

بابا بیا کبوتر بی بال و پر شدم بی آب و دانه مانده ام و مختصر شدم تغییر طرح صورت من بی دلیل نیست

بابا بیا کبوتر بی بال و پر شدم بی آب و دانه مانده ام و مختصر شدم تغییر طرح صورت من بی دلیل نیست

بابا بیا کبوتر بی بال و پر شدم بی آب و دانه مانده ام و مختصر شدم تغییر طرح صورت من بی دلیل نیست

بابا بیا کبوتر بی بال و پر شدم بی آب و دانه مانده ام و مختصر شدم تغییر طرح صورت من بی دلیل نیست
بابا بیا کبوتر بی بال و پر شدم بی آب و دانه مانده ام و مختصر شدم تغییر طرح صورت من بی دلیل نیست
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
بابا بیا کبوتر بی بال و پر شدم بی آب و دانه مانده ام و مختصر شدم تغییر طرح صورت من بی دلیل نیست

بابا بیا کبوتر بی بال و پر شدم

بی آب و دانه مانده ام و مختصر شدم

 

تغییر طرح صورت من بی دلیل نیست

از بس شبــیه فاطمه بودم نظر شــدم

 

زانو بغل نمودن من ناز کردن اســت

از بوسه ی سکینه و تو باخبر شدم

 

دستی کشیده ای به سر و روی او ولی

من با سرت به روی سنان همسفر شدم

 

جان می کَنم، قدم بزنم می خورم زمین

بی دست و پا ز شدت درد کمر شدم

 

امشب بیا و دخترکت را قبول کُن

وقــتی برای قافــله ای درد سر شدم

 

حبيب نيازي


تعداد بازديد : 105
سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت: 9:18
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف